Ocena: 4.8 / 5.0

TelefonFAKT 1.

Od stycznia 2015 roku długość rozmowy, podczas której rejestrujemy Pacjenta do specjalisty trwa około 6 minut zamiast 60 sekund, jak to miało miejsce w latach ubiegłych. Wynika to z tego, że jesteśmy zobligowani przez NFZ do zbierania wielu danych dotyczących skierowania, między innymi: nr prawa wykonywania zawodu lekarza kierującego, regonu przychodni kierującej, kodów resortowych poradni i wiele innych. Biorąc pod uwagę, że część osób dzwoniących ma problemy ze wzrokiem, dochodzi jeszcze czas na poszukanie okularów.

FAKT 2.

Rozmowy przychodzące do naszej firmy cały czas obsługuje 8 osób. W poniedziałek (12.10.2015) odebraliśmy 6041 połączeń!

Jeszcze rok temu odbieraliśmy nie więcej niż 2000 telefonów dziennie. NFZ nie zwiększył nam kontraktu, a pomimo tego coraz więcej Polaków chce u nas się leczyć. Może wynikać to z faktu, że jesteśmy placówką medyczna zorientowaną na zadowolenie Pacjenta i cały czas poprawiamy jakość świadczonych usług oraz ich zakres. Z każdym miesiącem liczba telefonów dzwoniących do nas wzrasta.

rozmowy_przych_12_10_2015

Wykres przedstawiający liczbę odebranych połączeń przychodzących w ciągu każdej godziny pracy 12.10.2015.

Dla większej satysfakcji Pacjentów wprowadziliśmy jedną centralę na wszystkie nasze placówki – dzięki czemu nie usłyszą Państwo zajętego numeru jak to ma miejsce w innych przychodniach czy szpitalach. Informujemy o orientacyjnym czasie oczekiwania. Czas ten obliczany jest algorytmem miedzy innymi na podstawie czasu trwania ostatnich rozmów telefonicznych oraz liczby dzwoniących w tym samym czasie osób (bywa tak, że jednocześnie do nas dzwoni 300 osób).
Sytuacja, kiedy słyszycie Państwo informację, że są 2 minuty oczekiwania, a potem 3 wynikać może tylko z dwóch faktów:
1) ostatnie rozmowy telefoniczne trwały średnio koło 3 minut, zaś pojawiła się rozmowa trwająca znacznie dłużej np. 15 minut.
2) Jedna z ośmiu odbierających połączenia osób musiała opuścić stanowisko swojej pracy aby wyszukać dokumentację medyczną dla urzędników z NFZ, którzy od 4 tygodni prowadzą szczegółową u nas kontrolę.
Jeżeli nie możecie Państwo dodzwonić się w jakimś konkretnym czasie (liczba oczekujących przekracza 15 osób) prosimy aby dzwonić w innych porach. Załączony diagram ilustruje, że najwięcej połączeń mamy od godz. 8 do 18. Najkrócej czeka się na odebranie połączenia pomiędzy 7-8 i 18-20. Jeżeli są Państwo zainteresowani usługą komercyjną możecie skorzystać z naszego https://sklep.etermed.pl wówczas to my do Państwa oddzwaniamy.