Ocena: 5.0 / 5.0

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych pacjentów, przygotowaliśmy nowa ofertę skierowaną dla kobiet w ciąży, świeżo upieczonych mam i wszystkich Pań, które pragną zadbać o swoje zdrowie i aktywność fizyczną.

Wszystkie Panie zapraszamy na zajęcia, które odbywają się w godzinach popołudniowych w pomieszczeniach klimatyzowanych przy ul. Żabi Kruk 10 w Gdańsku. Zajęcia prowadzone są przez dyplomowanego fizjoterapeutę.

Aktywna ciąża – ćwiczenia w ciąży w Gdańsku

Zajęcia dla Pań w ciąży - Aktywna ciąża - ćwiczenia dla kobiet w ciąży

Aktywna ciąża – ćwiczenia dla kobiet w ciąży

Zajęcia ruchowe dla kobiet w II i III trymestrze ciąży prowadzone przez licencjonowanego fizjoterapeutę odbywają się we wtorki i czwartki o godz. 16.00 w Centrum Zdrowia ETER-MED przy ul. Żabi Kruk 10 (pomieszczenia klimatyzowane).

Zestawy ćwiczeń wzmocnią mięśnie brzucha, mięśnie krocza, uelastycznią mięśnie dna miednicy. Będą też ćwiczenia relaksacyjno-oddechowe.

Zajęcia te nie tylko pomogą zachować sprawność fizyczną, ale przede wszystkim przygotowują ciało do porodu. Ilość miejsc ograniczona.

Proponujemy Paniom karnety w cenach bardzo promocyjnych:

  • Miesięczny karnet 4-godzinny – 70,00 zł.
  • Miesięczny karnet 8-godzinny – 120,00 zł.

 

Zakup online teraz:

https://sklep.etermed.pl/produkt/szkola-rodzenia-cwiczenia-dla-ciezarnych-4-godz/

lub

https://sklep.etermed.pl/produkt/szkola-rodzenia-cwiczenia-dla-ciezarnych-8-godz/

 

 

W przygotowaniu:

Aktywna mama

 Ćwiczenia poporodowe dla kobiet – nie wcześniej jak 6 tygodni po porodzie

Są to ćwiczenia skierowane dla wszystkich kobiet, które chcą szybko i sprawnie wrócić do formy po porodzie.

Ćwiczenia te usprawniają rozciągnięte w czasie ciąży mięśnie i skórę okolicy brzusznej, a także poprawiają ogólną sprawność fizyczną i samopoczucie. Dodatkowo Panie po ćwiczeniach czują się bardziej atrakcyjne i zadbane.

Aktywna kobieta

Panie w każdym wieku zapraszamy do udziału w zajęciach ruchowych, które wzmacniają statykę narządu rodnego, a także zapobiegają wysiłkowemu nietrzymaniu moczu.  

Są to zestawy ćwiczeń wzmacniające mięśnie dna miednicy, mięśnie brzucha oraz mięśnie Kegla, podtrzymujące narządy jamy brzusznej.

Tego rodzaju ćwiczenia zmniejszają ryzyko obniżenia się narządów jamy brzusznej, zapobiegają wysiłkowemu nietrzymaniu moczu, zwiększają satysfakcję ze współżycia.

Wszystkie zajęcia prowadzone sa przez dyplomowanego fizjoterapeutę i odbywają się 1-2 razy w tygodniu na podstawie miesięcznego karnetu.